www.Studujes.sk ... Tvoja študentská truhlica
Marketing

1. Charakterizujte strucny vyvoj marketingu, pojem marketin▒, uloh▒ ▒ z▒s▒▒▒ ▒▒▒on▒▒▒ni▒ ▒▒r▒e▒in▒u.
▒. ▒▒z▒ ▒▒r▒e▒in▒o▒eho ▒l▒ori▒▒u, ich po▒s▒▒▒▒ ▒ upl▒▒nenie.
▒. N▒s▒ro▒e ▒▒r▒e▒in▒o▒eho ▒i▒u ▒ ich uloh▒ ▒ po▒ni▒▒▒eľs▒e▒ cinnos▒i.
▒. ▒▒r▒e▒in▒o▒▒ ▒ilozo▒i▒, po▒s▒▒▒▒ ▒ ▒▒orb▒ ▒ilozo▒ie ▒▒r▒e▒in▒u.
▒. ▒▒r▒e▒in▒o▒▒ s▒r▒▒e▒i▒, po▒s▒▒▒▒ ▒ ▒▒orb▒ ▒▒r▒e▒in▒o▒e▒ s▒r▒▒e▒ie.
▒. S▒r▒▒e▒i▒ ▒▒orb▒ ▒rho▒e▒ pozicie.
▒. ▒▒r▒e▒in▒o▒e pl▒no▒▒nie, ▒eho ▒▒zn▒▒, ▒▒cho▒is▒▒ ▒▒r▒e▒in▒o▒eho pl▒no▒▒ni▒ ▒ ▒▒r▒e▒in▒o▒▒ pl▒n.
▒. ▒▒r▒e▒in
skrytý príspevok dostupný pre Všetci overení študenti
file Otazky na marketing.docpozor


file Marketing.docpozor
Manazment

1. Zakladne teorie (skoly) manazmentu, ich prinos k rozvoju

▒e▒ne▒ ▒isciplin▒
▒. Or▒. pr▒▒ne ▒or▒▒ po▒ni▒▒ni▒ ▒▒zic▒▒ch osob, ich po▒s▒▒▒▒
▒. Or▒. pr▒▒ne ▒or▒▒ po▒ni▒▒ni▒ pr▒▒nic▒▒ch osob, ich po▒s▒▒▒▒
▒. ▒▒n▒zers▒e ▒un▒cie, ich po▒s▒▒▒▒ ▒ ▒z▒▒o▒n▒ ▒zť▒h, ▒▒zn▒▒ ▒ ri▒▒eni
▒. ▒▒n▒zer, s▒upne, ▒▒n▒zers▒e role
▒. Rozho▒o▒▒nie, po▒s▒▒▒▒ ▒ ▒▒zn▒▒ ▒ ri▒▒eni
▒. Ch▒r▒▒▒eris▒i▒▒ ▒ ▒▒p▒ uspori▒▒▒ni▒ ▒▒robn▒ch proceso▒. ▒▒robne o▒▒e▒▒i▒ ▒ ▒▒rosub▒e▒▒e
▒. ▒ooper▒ci▒, lizin▒, ▒r▒nchisin▒ ▒ poľnohospo▒▒rs▒▒e
▒. ▒▒n▒z▒en▒ e▒o
skrytý príspevok dostupný pre Všetci overení študenti
file Otazky na manazment.docpozor
file 1. Zakladne teorie manazmentu.docpozor
file 2. Org. právne formy podnikania fyzických osôb, ich podstata.docpozor
file 3. Org. pravne formy podnikania PO.docpozor
file 4. Manazerske funkcie, ich podstata a vzajomny vztah.docpozor
file 4. Manazerske funkcie, ich podstata a vztah, vyznam v riadeni.docpozor
file 5. Manazer, stupne a manazerske role.docpozor
file 7. Charakteristika a typy usporiadania výrobných procesov. Výrobné odvetvia v agrosubjekte.docpozor
file 8. Kooperácia, lízing, franchising.docpozor
file 9. Ekologické poľnohospodárstvo.docpozor
file 10. Manažment pôdneho fondu.docpozor
file 11. Manažment hlavných odvetví rastlinnej výroby.docpozor
file 12. Manažment hlavných odvetví živočíšnej výroby.docpozor
file 13. Manažment rozvoja kvality.docpozor
file 14. Cieľ a úlohy MĽZv organizácii. Subjekty MĽZ a ich úlohy.docpozor
file 15. Intelektuálny kapitál organizácie.docpozor
file 16. Personálna stratégia,politika, plánovanie.docpozor
file 17. Analýza a opis pracovného miesta.docpozor
file 18. Hodnotenie zamestnancov.docpozor
file 19. Ovplyvňovanie zamestnancov, štýl práce manažéra, motivácia, komunikácia.docpozor
Ekonomika

1. Predmet makroekonomia, makroekonomicky kolobeh - tok pri▒▒o▒ ▒ ▒▒▒▒▒o▒, ciele ▒ n▒s▒ro▒e ▒▒▒roe▒ono▒ie.
▒. ▒er▒nie ▒▒▒onnos▒i NH, no▒in▒ln▒ ▒ re▒ln▒ pro▒u▒▒, ▒▒▒roe▒ono▒ic▒e i▒en▒i▒▒.
▒. ▒o▒el ▒ ▒▒▒▒or▒ r▒s▒u ▒▒re▒▒▒neho ▒op▒▒u, ▒▒re▒▒▒ne▒ ponu▒▒ ▒ ▒▒▒roe▒ono▒ic▒▒ o▒no▒▒h▒.
▒. Urcenie ro▒no▒▒zneho pro▒u▒▒u ▒ uz▒▒▒orene▒ ▒ o▒▒orene▒ e▒ono▒i▒e – ▒ro▒ ▒ s▒▒orse▒▒oro▒▒ ▒o▒el.
▒. Po▒s▒▒▒▒, z▒ro▒e ▒ ▒o▒el▒ e▒ono▒ic▒eho r▒s▒u, hospo▒▒rs▒▒ c▒▒lus, ▒eho ▒▒z▒ ▒ pricin▒.
▒. ▒n▒l▒z▒ ▒rhu pr▒ce, pricin▒ ▒ ▒or▒▒ nez▒▒es▒n▒nos▒i, ▒zť▒h i
skrytý príspevok dostupný pre Všetci overení študenti
file Otazky na ekonomiku.docpozor
file 1. Predmet makroekonómie, kolobeh, ciele a nástroje.docpozor
file 2. Meranie výkonnosti NH, nominálny a reálny produkt, makroekonomické identity.docpozor
file 3. Model a faktory rastu agregátneho dopytu.docpozor
file 4. Určenie rovnovážneho produktu v uzatvorenej a otvorenej ekonomike.docpozor
file 5. Podstata, zdroje a modely ekonomického rastu, hospodársky cyklus, jeho fázy a príčiny.docpozor
file 6. Analýza trhu práce, príčiny a formy nezamestnanosti, vzťah inflácie a nezamestnanosti.docpozor
file 7. Determinanty D a S.docpozor
file 9. Vplyv zmeny vlastnej ceny tovaru.docpozor
file 10. Volba optimalnej kombinacie inputov pre maximalizaciu produkcie.docpozor
file 11. Teoria nakladov v kratkom obdobi.docpozor
file 12. Maximalizacia zisku firmy v podmienkach monopolistickej konkurencie.docpozor
file 13. Maximalizácia zisku firmy v podmienkach monopolu, cenová diskriminácia.docpozor
file 14. Podnik v trhovej ekonomike.docpozor
file 15. Výrobná činnosť podniku.docpozor
file 17. Produkcna funkcia.docpozor
file 18. Stanovenie rovnovahy podniku v dokonalej konkurencii.docpozor
file 19. Investicna cinnost podniku.docpozor
file 20. Ukazovatele financneho riadenia podniku.docpozor


Vysvetlívky:
(XX Ⓓ) - hodnota súboru, ktorá Ti maximálne môže byť odrátaná po stiahnutí
pozor - k súboru nemáš momentálne prístup, kliknutím na súbor, zistíš prečo
info - autor pridal dodatočný popis/komentár k súboru
- kliknutím na ikonu sa zobrazí náhľad súboru
©2005-2020 študenti univerzít. Všetky práva vyhradené Len aby sa nezabudlo, obsah je určený len pre študijné účely.Používateľov:14657, Materiálov: 12481 (20.49GB)
RSS Všeobecné podmienky používania (TOS) Štatistika [10424/5640][805/1466] 12q, 42.9 ms, 1992.5kB
Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.